Temalista

tisdag 9 april 2013

96. Glada (106 av 365)


Schwiss sa det så var de förbi!


9 kommentarer:

  1. Jag riktigt känner glädjen i att flyga fram sittande på en spark!

    SvaraRadera
  2. Vad kul det ser ut, jag kommer ihåg känslan fast det var ett tag sen jag ägde en spark

    SvaraRadera
  3. Jo det går undan i hårda skoterspår och det är klart att man blir glad då. Jag ser att dom har extramedar på, något jag har varit på gång att skaffa till en av våra sparkar men aldrig kommer ihåg när jag är i närheten av lämplig butik. Alla som har dom låter så nöjda.

    SvaraRadera
  4. Får nog kontakta gubben i trakten som gör sparkar se om det kan bli en fast vi inte har mycket plats att åka på! Visst är det härligt att susa iväg nerför!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. Oj så härligt med vind i håret på sparkturen. Roligare alternativ än skoter, tycker iaf jag som älskar att åka spark. När jag bodde i Mariefred var det snövinter och jag brukade åka spark. I turistbussarna som åkte förbi såg jag att kamerorna kom fram när jag och lilla vovven kom susande. Snacka om turistattraktion :=D

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken härligt bild. Glädjen bara lyser. Härliga färger också

    SvaraRadera
  7. Ser härligt ut fast jag är rätt glad att sparkföret försvunnit här hos oss :)

    SvaraRadera