Temalista

fredag 12 april 2013

45. Dubbelt upp (112 av 365)



13 kommentarer:

  1. De var rejäla istappar härligt att barnbarnet håller dom!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka istappar! Nästan lika långa som flickan.

    SvaraRadera
  3. Nu är det nog försent att hitta de där jätteistapparna här, det har varit för varmt på dagarna, men för ett par veckor sedan kunda man hitta dom från jakttorn till exempel. Jag kan tänka mig att barnbarnet tyckte det var kul med så långa tappar.

    SvaraRadera
  4. Oj vilka långa istappar, och sött barnbarn :)

    SvaraRadera
  5. Både söt flicka och fina istappar!

    SvaraRadera
  6. Oj vilka istappar....eller är det svärd från nåt science fictions äventyr :=)

    SvaraRadera
  7. Här kan vi snacka istappar...

    SvaraRadera
  8. Vilka enormt långa istappar!
    Tack för många fina kommentarer! Jag ligger efter med kommenterandet för att jag varit på läger :) Nu ska jag kika ifatt!

    SvaraRadera