Temalista

söndag 14 april 2013

212. Ner (114 av 365)


Foten är på väg ner i snön.



13 kommentarer:

  1. Kul tolkning. Jag har aldrig provat att gå med snöskor men sambon och jag pratade om det häromdagen. Snygg bild med snön som flyger upp.

    SvaraRadera
  2. Bra tolkning. De ser praktiskt ut med snöskor

    SvaraRadera
  3. Lite action :) Har ni fortfarande så mycket snö nu? Här "firade" jag första riktiga vårdagen idag, 12 grader och strålande sol.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här bilden tog jag under påsken på gården i Lappland. Men jag bor inte där - jag bor i Tumba söder om Stockholm. Men jag tror nog allt att det är bra mycket snö kvar där. Och det är mycket kvar av Sverige norrut därifrån räknat....så våren har inte alls nått större delen av landet.

      Radera
  4. Bra rörelse i bilden och fin tolkning.

    SvaraRadera
  5. Härlig och fartfylld. Skulle vara kul att testa snöskor :)

    SvaraRadera
  6. Vilken bra bild. Du har fångat det bra

    SvaraRadera
  7. Man kanske skulle ta och gå in i en sportaffär och köpa ett par nu när skoterspåren börjar bli för mjuka för sparken och man riskerar att trampa igenom när som helst. Aktion i den där bilden må jag säga!

    SvaraRadera
  8. Härligt foto på Snöskor i Action med orörd snö där blicken dras till skornas förflyttning!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Riktigt snygg rörelsebild. Vackert fångat.

    SvaraRadera