Temalista

tisdag 2 april 2013

272. Skugga (93 av 365)


Kolla skuggan! En liten hjort?!


13 kommentarer:

  1. Med vackert stor krona :) Jag ser den!

    SvaraRadera
  2. Skuggor och moln är roliga eftersom man kan se så mycket i dem...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  3. Visst är det en hjort!

    SvaraRadera
  4. Eller en julbock! Jättefin :) Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker gren...f'låt vackert horn. :-)

    SvaraRadera
  6. Läckert!
    Jättefin tolkning.

    SvaraRadera
  7. Skuggan är elegant och vacker och till slut ser jag den. Problemet för mig var att jag inte kunde sluta fnissa åt det pyttelilla kvistmonstret som gör allt för att skrämmas. :D

    SvaraRadera
  8. Såg oxå en julbock OCH ett litet kvistmonster. :)

    SvaraRadera
  9. Härlig skuggbild. Ser verkligen ut som en hjort som sträcker stolt på sej.

    SvaraRadera
  10. otroligt läckert! Du ser då allt!

    SvaraRadera
  11. *ler* så fin, men för mig är det nog ett kvistmonster ;)

    SvaraRadera
  12. Jag ser också ett litet monster ;)Fick titta lite noggrannare för att hitta hjorten men visst finns den där också

    SvaraRadera