Temalista

torsdag 10 oktober 2013

43. Distans (295 av 365)





9 kommentarer:

  1. Vilken häftig bild på tunneln

    SvaraRadera
  2. Kanske därför jag fastna på detta ställe som påminner lite om Norge och vägtunnlar! För skall jag beskriva Indalsleden blir det som ett Norge i Sverige! Speciellt då den avslutas i närheten av en tunnel dock inte så lång!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  3. Alldeles för lång tunnel om du frågar mig. Senast vi bilade i Norge var det en lastbil som antagligen hade ett löst rep eller liknande som slog i vår bil med en så väldig smäll at både jag och maken duckade. När vi stannade på första parkeringsficka för att kontrollera skadorna hittade vi bara en liten fläck längst ner på framrutan. Efter det blev varje tunnel vi var tvungna att köra igenom allt mer obehagliga.

    Men en utmärkt lösning på temat och snygg, fartig tunnelbild.

    SvaraRadera
  4. Läcker tunnel-bild! Man riktigt känner farten!

    SvaraRadera
  5. 6,4 km tunnel är en alldeles för lång distans. Vi vände en gång för länge sedan på väg till Bergen. Jag fick mer eller mindre panik i de långa tunnlarna. Men jag håller med Cici, fin bild på tunneln.

    SvaraRadera
  6. Å vilken bild, det känna som jag åker med!

    SvaraRadera
  7. Tunnlar finns det gott om när man åker till Lofoten. :)

    SvaraRadera