Temalista

söndag 20 oktober 2013

178. Lingon (305 av 365)


11 kommentarer:

  1. Skogens röda guld.

    SvaraRadera
  2. Snyggt med de röda lingonen mot de gröna bladen. Bildmässigt elegant med olika former som ger struktur i kompositionen.
    Själv får jag nog kika ner i syltburken för att fånga lingon i år. ;)

    SvaraRadera
  3. Bärplockarna for omkring även sen frosten mjuknat bären! Undrar hur det såg ut?
    Snyggt foto på de härliga bären!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Lingon är så vackra tycker jag. Här i skogarna har det varit otroligt mycket lingon, ja faktiskt alla bär har det varit gott om. Sambon har plockat massor så nu är det lingondricka till varje måltid. Gott!

    SvaraRadera
  5. Det är så roligt att se lingon i dess äkta miljö. Får erkänna att jag aldrig sett dem så live utan för mig kommer lingon i en burk.

    SvaraRadera
  6. Fint att få se lingon på riktigt.

    SvaraRadera
  7. Lingon plockar jag gärna, men i år blev det inte så mycket plockat som det var tänkt.

    SvaraRadera
  8. Du gör rättvisa åt de vackra bären.

    SvaraRadera
  9. Åh så vackert! Har tyvärr kvar det temat. Nu är det för sent för en riktig skogsbild av lingon. Får ta nåt på sylt i stället. :)

    SvaraRadera