Temalista

tisdag 22 oktober 2013

344. Våg (307 av 365)


13 kommentarer:

  1. De där gamla vågarna är dekorativa och för det mesta fortfarande funktionsdugliga. Jag har en liknande, dock inte lika utsirad som din, som står i Holgers.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin våg. Jag har också en liknande äldre våg som jag köpte på auktion när jag var ung, men din är nog äldre.

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg gammal våg, snygg inredningsdetalj

    SvaraRadera
  4. Den antikt vackra sorten! Vacker!

    SvaraRadera
  5. Åh en så vacker våg:) Bra tolkning!

    SvaraRadera
  6. Vilken oerhört fin gammal våg. Roligt att de bevaras.

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker våg! Och så fint fångad på ditt foto :)

    SvaraRadera
  8. Gillar miljön och speglingen på fotot! Vackert!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Jättefin våg! Så fin att titta på så hos mig hade den fått stå framme rätt om den slutat fungera.

    SvaraRadera
  10. Vacker våg och fint med speglingen i fönstret.

    SvaraRadera
  11. Underbar bild! Vilken fint ljus.

    SvaraRadera