Temalista

torsdag 25 juli 2013

29. Bula (218 av 365)


I Vasaparken, Stockholm


9 kommentarer:

  1. Det var rejäla bulor!

    SvaraRadera
  2. Kan tänkas mig att de är populära bland barnen. Lite annorlunda lekpark

    SvaraRadera
  3. Oj vilket perfekt motiv till detta svåra tema. Ser ut att vara en rolig lekplats.

    SvaraRadera
  4. Här kom ju bulorna :D Härligt!

    SvaraRadera
  5. Härligt ställe för bli av med spring i bena!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  6. Bulor att ha roligt på. :)

    SvaraRadera
  7. Härliga bulor att leka på!

    SvaraRadera
  8. Ser att vi varit inne på liknande spår. Jag hittade min bula Vid Byske havsbad, en hopphistoria för barnen. Blev imponerad när jag första gången såg Vasaparkens lekplatser, en park där jag tillbringat många gympalektioner under den tid jag gick i Adolf Fredriks realskola. Då såg parken helt annorlunda ut.

    SvaraRadera