Temalista

fredag 12 juli 2013

285. Somna (205 av 365)



12 kommentarer:

  1. Jättemysig bild, det ser ut som han sover lugn och tryggt.

    SvaraRadera
  2. Hoppas han har ett tak att sova under också.

    SvaraRadera
  3. Ser inte så bekvämt ut. Jag blir lite avundsjuk på folk som kan slappna av somna lite varstans. Själv tillhör jag dom som kan snurra bra många varv i en skön säng innan sömnen kommer.

    Mysig bild.

    SvaraRadera
  4. Vilsamt, vackert foto :) Han ser ut att sova fridfullt och skönt med skorna prydligt ställda under bänken!

    SvaraRadera
  5. Ser rofyllt ut men även lite tragiskt. Man blir lite fundersam om det är en självvald sovplats eller om det inte fanns något alternativ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mannen ser/såg hel och ren ut, har ryggsäck, bra skor....så jag tror det är en turist som blivit litet trött. Hans "ordentlighet" med skorna tyder, tycker jag, på att han har ordning på livet.

      Radera
  6. Rofylld bild. Jag önskar att jag hade förmågan att kunna somna när och var som helst.

    SvaraRadera
  7. Jag är övertygad om att jag skrev en kommentar förut, men tydligen publicerade jag den aldrig.
    Det ser lugnt och skönt ut där han ligger mannen, och dessutom har han prydligt och snyggt ställt skorna under bänken. Det är nog jobbigt att turista Krakow.

    SvaraRadera
  8. Mycket känslosam bild! Beundrar skoordningen!

    SvaraRadera