Temalista

tisdag 30 juli 2013

24. Bokeh (223 av 365)


Fjällvedel


8 kommentarer:

  1. Vacker bild till temat! Blommani förgrunden är ny för mig - och väldigt fin!
    Sv: Oups! Var det så tydligt? Kanske är det spännbanden som skvallrar? *rodnar* Jag ska skärpa mig! *lägger fingrarna i kors bakom ryggen*

    SvaraRadera
  2. Vackert foto och så fin bokeh!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken läcker! Har aldrig sett en sån.

    SvaraRadera
  4. Å så vackert. Blir sugen att göra en resa till fjälls och fota. Det finns så mycket vackert att se och jag brukar åka en tur varje sommar.

    SvaraRadera
  5. Så fint! En ny blomma även för mig.

    SvaraRadera
  6. Fin en ny bekantskap för mig med. Är ju mest i fjällen på vintern:P

    SvaraRadera
  7. Så underbar Bokeh!!! Härlig bakgrund som är solbelyst och där man anar mera! Gillar denna Bokeh mycket!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  8. Skön, grön bokeh till den skönheten, som jag inte träffat på, vad jag vet.

    SvaraRadera