Temalista

måndag 1 juli 2013

127. Ingrediens (194 av 365)



13 kommentarer:

  1. Gott - och nu också snyggt :)

    SvaraRadera
  2. Gott och nyttigt! Och fin bild också, förstås.

    SvaraRadera
  3. Snygg bild och röd vitlök, vilket jag inte kan påminna mig om att jag sett tidigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara skalet som är rött - de är så färska antagligen. De fanns i ett marknadsstånd i Krakow.

      Radera
  4. Härlig bild på god ingrediens :)

    SvaraRadera
  5. Fin bild väldigt vackert och sätter god smak

    SvaraRadera
  6. Så intressant att de är röda när de är färska. Älskar vitlök i maten och är glad att det numera inte ses med "onda ögat" om man ätit en god rätt med vitlök. Väldigt fin bild.

    SvaraRadera
  7. Härligt med Vitlök som kan ha flera färger men ändå är vit innerst om den är OK! Själv blev jag gift pga Vitlök!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  8. Dekorativa vitlökar med rött skal.

    SvaraRadera
  9. Så vackert marmorerade dom är, vitlökarna. När jag växte upp (nu är jag där igen) så var vitlök nästan en styggelse som bara utlänningar åt, i dag är det en oumbärlig ingridiens i många av våra rätter.

    SvaraRadera
  10. Väldigt fin bild med vitlökarna inbäddade i det gröna. Snyggt!

    SvaraRadera
  11. Fin bild. Ser aptitligt ut, även om jag inte är någon vitlöksälskare :-)

    SvaraRadera