Temalista

tisdag 18 juni 2013

46. Duktig (181 av 365)



9 kommentarer:

  1. Jag har försökt lära mig att jonglera och jag var INTE duktig men jag kanske borde tränat mer.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga motiv du hittat och jag njuter av bilderna.

    SvaraRadera
  3. Duktigt att kunna jonglera sådär! Snygg fångning av käglorna också av fotografen :D

    SvaraRadera
  4. Kul att kunna jonglera. Det krävs en hel del att ha många bollar/käglor i luften. duktigt gjort.

    SvaraRadera
  5. Där gäller det att han tungan rätt i munnen
    Bra bild till temat:-))

    SvaraRadera
  6. Absolut duktigt att kunna jonglera - jag skulle aldrig klara det ;)

    SvaraRadera
  7. Jag som tyckte att jag var duktig när jag lärt mig använda två bollar samtidigt! Du har verkligen lyckats fånga jonglörens avslappnade koncentration, om man nu kan beskriva det så.

    SvaraRadera
  8. Härligt foto med så mycket njutbart fångat! Gillar alltid att se reaktioner på folk runt händelser som de bakom Jonglören!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Alltid lika imponerad av de som kan jonglera.

    SvaraRadera