Temalista

torsdag 27 juni 2013

305. Sväva (190 av 365)



13 kommentarer:

  1. underbara kontraster! Luft-sten, rund-rak......fin komposition!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Men varje gång min man ser dem säger han det vill jag göra. Jag kommer aldrig göra detta! Vågar absolut inte. Men det ser fint ut

    SvaraRadera
  3. Jag låter fåglarna få sväva i luften och stannar själv kvar på marken. Kul bild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra iakttaget att det är både luftballong och fåglar.

      Radera
  4. Ser så härligt ut att sväva i en luftballong, undrar om man skulle våga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan absolut inte sväva där - höjdrädd nästintill dödsångest skulle jag ha. Har fått erbjudande om det men nej tack!

      Radera
  5. "Jag svävar, högt i det blå...." Fint med svalorna som verkar cirkla runt den "konstiga tingesten" och fundera vad det är.

    SvaraRadera
  6. En rund luftballong? Oavnlig och bra till temat :)

    SvaraRadera
  7. Vilken skön tolkning av sväva. Och så fick du med lutande tornet också ;)

    Sv: Katten klättrar inte upp i den hamlade linden, men tack för tipset. Jag ska hota katten med att han får sitta hos brännässlan om han inte slutar att klösa mig på halsen när han vill mysa. ;D

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bild. Skulle nog låter mig övertalas... tror jag.

    SvaraRadera
  9. Underbart med allt svävande! tror inte jag sett någon vit ballong innan! Men då kanske de slipper fåglarna som fripassagerare! Verkligen kul att fåglarna kom med där de leta uppvindar! Underbart foto och dess vinkel!!! Kram ;D

    SvaraRadera