Temalista

lördag 23 mars 2013

51. Earth hour (83 av 365)




8 kommentarer:

  1. Hos mig är det också earth hour. Fin bild.

    SvaraRadera
  2. Har nyss tänt mina lampor igen men det verkar som om ingen av grannarna hade släckt några lampor. Men vi hade också mysigt här hemma med tända ljus.

    SvaraRadera
  3. Hade inga tända ljus och datorn gick på batteri! Ute var det ett hiskligt liv tog foto men de kommer nog inte med! Märks att det är lov och att isen håller på sjön! Annars en otrolig natt med starkt månsken!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Mysigt. Själv kom jag klart inte ihåg att det fanns som tema...

    SvaraRadera
  5. Självklart var det även tända ljus hemma hos mig, tyvärr inte hos mina grannar märkte jag :)

    SvaraRadera
  6. Vackra glas till värmeljusen. Här behöll vi vår belysning på, det är nog mörkt som det är här då all vägbelysning släcks klockan 11 på kvällen, vardag som helgdag.

    SvaraRadera
  7. Du fick ljus du, till skillnad från mig. Ha ha Mysigt foto.

    SvaraRadera
  8. Riktig mysbelsning!

    SvaraRadera