Temalista

onsdag 6 mars 2013

306. Symfoni (65 av 365)


Min sambos noter



12 kommentarer:

  1. Oh den är fin den symfonin! Nu har jag den i huvudet resten av dagen! Och så kunde jag inte låta bli att läsa spegelvänt vilken låt som fanns på föregående sida i nothäftet - La Donna e Mobile!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra lösning, jag hade inte ens sett att det temat var med hmm det blir svårt.

    SvaraRadera
  3. En perfekt lösning på ett knepigt tema ;)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med, smart lösning på symfoni! Har försökt klura ut något på temat, men inte lyckats :)

    SvaraRadera
  5. Noter är så vackert.... Sitter och funderar på vad det är han spelar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klarinett blir det här....och så saxofon.

      Radera
  6. Snyggt som tusan. Tänk folk som kan läsa noter och höra melodin i huvudet. Det kan INTE jag kan jag säga. :)

    SvaraRadera
  7. Noter får mig att tänka på musikundervisning i skolan. Det var inte precis min favorit. Temat ger mig huvudbry. Du har hittat den perfekta lösningen och snyggt foto dessutom.

    SvaraRadera
  8. Men se, nu har ju fåglarna hittat till dina linjer. :D

    Sv: Nej inget fel på vintermotiv. Men jag börjar tycka att det blir lite dålig variation på mina tolkningar. Men så tog jag kameran med mig ut ur trädgården och gick ner mot sjön och där hittade jag lite nya spännande spår och landskap. Tack för att du påminner om att vintern kan njutas så länge den varar. :)

    SvaraRadera
  9. Snyggt och prydligt. Det står ju till och med att det är en symfoni så det kan ju bara bli rätt.

    SvaraRadera
  10. Om man ändå kunde läsa noter men det kan jag inte och jag tror inte jag har ingen aning om det där är en fin symfoni eller inte ;)

    SvaraRadera