Temalista

fredag 8 februari 2013

320. Trio (39 av 365)



12 kommentarer:

  1. fina figurer, men vad står de för? De håller händerna lite mystiskt, så något budskap måste det vara! Berätta! Fint m skuggor som djupnar.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte de har något budskap. De är massproducerade och finns i en presentbutiks skyltfönster.

    SvaraRadera
  3. Fin trio...
    Träsaker är fina...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  4. En lite blyg trio ... de ser lite sorgsna ut.
    Idag väntar jag post :)))

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också de ser sorgsna ut och korset ser tungt ut att bära, jag tror på ett slags budskap kanske tungt att vara kvinna, i alla fall i vissa delar av världen.

    SvaraRadera
  6. Fint foto, tycker om trion och även bakgrunden, ger en dubbel känsla, varm och inbjudande, kanske på grund av färgerna och materialet, samtidigt lite sorgsna, men de bär sin sorg med stolhet. Vackert :)

    SvaraRadera
  7. De ser lite dystra ut - fast de bor i så fin miljö...^^

    SvaraRadera
  8. De ser intressanta ut. Man vill genast veta mera om dem. En vacker bild!

    SvaraRadera
  9. Kul bild. Det är något de inte vill visa tror jag. Hi hi

    SvaraRadera
  10. Förstår inte varför mina kommentarer inte fastnar ibland. Skrev en igår som inte verkar ha blivit registrerad. Jättefin trio och skön bakgrund!

    SvaraRadera
  11. En fin trio som ser lite sorgsna ut.

    SvaraRadera