Temalista

fredag 1 februari 2013

147. Kedja (32 av 365)



16 kommentarer:

  1. Snygg färg :) Vad är det för något?

    SvaraRadera
  2. Bra kedjebild med läcker färg.

    SvaraRadera
  3. Härlig kedja! Jag har faktiskt en precis likadan :D Hade jag inte redan använt kedje-temat hade jag snott din idé :D Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Det var ju väldigt smart tänkt!

    SvaraRadera
  5. Härlig gul färg och smart idé. Jag undrar oxå vad det är?

    SvaraRadera
  6. Det där är världens bästa sak ;-) har en själv en lila

    SvaraRadera
  7. En sådan här är det

    http://www.cervera.se/Pa-Bordet/KannorKaraffer/Karaffer/eva-solo-kylskapskaraff-1-l-med-2-glas

    SvaraRadera
  8. Vad du är smart! Jag har en bild på dragkedjor, men inte tänkte jag på dem till det här temat. Jodå, du har berättat att du var i Arboga på snabbutbildning! Men du får gärna berätta mer nästa gång vi ses.

    SvaraRadera
  9. Juste, dragkedjor finns visst också. Väldigt fint fotat. Som en reklambild.

    SvaraRadera
  10. Lite Draghjälp till temat Kedja!!! ;D

    SvaraRadera
  11. Bra tolkning. Och Eva Solo har många snygga saker

    SvaraRadera
  12. snyggt! Tanken går till en kvinnokropp i tajt klänning (är väl meningen förstås!)

    SvaraRadera
  13. Tjusigt! Och smart grej!

    SvaraRadera