Temalista

onsdag 27 februari 2013

292. Stelna (58 av 365)



18 kommentarer:

  1. Syns vilka färger som är populära! Samtidigt har det blivit som konstverk!!! Härligt Stelna som kan återanvändas och flyta innan åter....
    Ett Ekorrhjul av Stelna underbar bild!!! ;D

    SvaraRadera
  2. Oj! Undrar hur länge "experimentet" pågått :)

    SvaraRadera
  3. Oj, hahah vad kul! Det var roligt att se tematitel och ljuslågorna och sedan scrolla ner för att se denna nästan ofantliga mängd stelnad stearin. Dagens bästa!

    SvaraRadera
  4. Ojdå det här skulle jag inte vilja ta hand om.

    SvaraRadera
  5. Där var det inte Liljeholmens droppfria ljus inte. Vilket fint konstverk det har blivit av all stearin.

    SvaraRadera
  6. Ett foto med mycket Stelna i sig :D Härligt!

    SvaraRadera
  7. Det skulle ju förstås ha varit sådanan där vinflskor, Chianti?, med basthölje som var så populärt när jag var ung. Man kan undra hur länge dom tänker fortsätta. Kul bild!

    SvaraRadera
  8. Det har brunnit många ljus i de där ljusstakarna!

    SvaraRadera
  9. Jag nog har man försökt få till en flaska med rinnande stearin - för länge sedan - men inte rann ljusen som man ville :) Dessa är ju fantastiska skapelser!

    SvaraRadera
  10. så läckert! Använder du speciella ljus, för att få en sån härlig effekt? Påminner om vinkällare, djuuuuupt nere....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Icke mina ljus och ljusstakar. Finns på en restaurang.

      Radera
  11. Oj! Där har det runnit en hel del stearin. Härlig bild!

    SvaraRadera
  12. Oj de där vill då inte jag ta hand om och göra rena... men man undrar ju hur ljusstakarna ser ut under alla lager.

    SvaraRadera
  13. Coolt! Där var några välanvända ljusstakar.

    SvaraRadera
  14. Härlig bild, man blir nyfiken på hur ljusstakarna ser ut egentligen, samtidigt som dom ser så häftiga ut att man ändå inte skulle vilja göra dom rena.

    SvaraRadera
  15. Oj, så mycket stearin som runnit ner. Undrar hur ljusstakarna såg ut innan?

    Fina bilder i din blogg och hit återkommer jag gärna. Tack för kommentarerna i min.

    SvaraRadera