Temalista

onsdag 6 februari 2013

1. Abstrakt (37 av 365)






15 kommentarer:

  1. Det ser ut som metall men hjärtat vill keramik ... spännande! Gillar!

    SvaraRadera
  2. En stjärnhimmel med massor av stjärnor...? Var o en får tolka som den vill, gillar abstrakt konst :)

    SvaraRadera
  3. Tittar och tittar... En vas...? Spännande och vackert!

    SvaraRadera
  4. Oj vilket spännande motiv. Får vi se en konkret bild en annan dag kanske?

    SvaraRadera
  5. Hmm vad kan det vara...något av glas eller metall eller plast ?

    SvaraRadera
  6. Någon typ av lampa gissar jag på.

    SvaraRadera
  7. Jag gissar på en slags äggformad konstnärligt utformad glaslampa! Snygg bild är det iallafall :D

    SvaraRadera
  8. Mmmhhh... svårt. Lampa var min första tanke också men vem vet. Snyggt abstrakt foto är det i alla fall.

    SvaraRadera
  9. Spännande med de oregelbundna hålen. Men vad kan det vara? Ingen aning.

    SvaraRadera
  10. läckert! är det nitar i ett läderägg? Pysselfarmor: tack för dina besök! Rostcylindern är verkligen så stor att man kan sticka in huvudet o ropa! Vågade inte! Bara utslängd ut i vacker natur. Mandelblom förstås vid vägkanten och den där vackra gula färgen finns verkligen på allt här, eftersom jorden är gul och röd, de slipper ha pigment i lerbruket! Och när solen lyser på, blir det självlysande!

    SvaraRadera
  11. Vad läcker! Jag ser en ekorre bland alla prickarna:) Den dök helt plötsligt upp när jag tittat en stund;)

    SvaraRadera