Temalista

måndag 18 november 2013

118. Häftig (334 av 365)


Tom Tits har många fascinerande experiment som t.ex. Spegellabyrinten. Där fördubblas rummets yta och i de många speglarna får man upplevelsen av att vandra in och ut mellan massor med olika rum. Jag fick känslan av att jag inte skulle hitta ut fastän jag visste att det var ju bara ett litet rum jag befann mig i och att det finns vägar ut. Häftigt och läskigt på samma gång!

Hon som sticker fram den röda mobilen är jag! Men är jag verkligen där eller någon annanstans? Och där borta eller alldeles nära mig ?? är mitt barnbarn Linnea. Och längre bort ser jag hennes mamma två gånger?? Ja och där framför mamma Linda finns Linnea igen? Var är de och var är jag?? Och tittar ni riktigt noga bakom mamman Linda så ser ni en liten del av mig igen!!



8 kommentarer:

  1. Häftigt och lite lätt panikkänsla!

    SvaraRadera
  2. I Karlshamn har vi Kreativum som jag tror är något liknande Tom Tits. Jätteroligt att vara där, både för liten och stor.

    SvaraRadera
  3. Ser magiskt och häftigt ut. Coolt med alla färger.

    SvaraRadera
  4. Underbar bild detta gillar jag skarpt. Vore kul att vara där

    SvaraRadera
  5. åh, vilken häftig bild! Underbart ställe, jag tror vi vuxna har lika kul som ungarna!

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att inte varit där då det ändå är en stad jag bott i men detta kom efter vi flytta från stan! Skulle varit häftigt att besöka även för vuxna!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Så läckert med alla färger och speglar.

    SvaraRadera