Temalista

torsdag 16 maj 2013

74. Fotograf (148 av 365)



13 kommentarer:

  1. Fint fönster också. Och röda skor.

    SvaraRadera
  2. Puh, vad mycket att bära. :)

    SvaraRadera
  3. Och han har HELA kittet med sig :) Undrar till vad?

    SvaraRadera
  4. Härlig bild.Blir lite nyfiken på vart han ska gå för att fota. Såg i Stockholm i helgen att det är MÅNGA som delar detta intresse med att fota. Gissa om jag gick och tittade lite extra på alla med kamera......kanske det döljs en bloggande vän bakom nån kamera:=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom ihåg att jag har en väldigt speciell kamerarem. Broderat den själv
      ;-)

      http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/2012/01/06/7029100-kameraremmen-fardigbroderad/

      Radera
  5. Gillar bilden, och rörelsen i bilden, em fotograf påväg till något jobb. Bra tolkat.

    SvaraRadera
  6. Han verkar ha fullt upp. Stor kameraväska, stativet i höger hand och mobilen i vänster.

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg kamerarem. Helt unik så om jag möter dej med den så utropar jag "hej pysselfarmor, Kul att ses!!!"

    SvaraRadera
  8. Nackdel med för mycket med sej allt kånk! Snygg kamerarem du gjort! Snyggt foto till temat!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Man ser fotografer hela tiden nu för tiden. Snygg bild.

    Väldigt snygg kamerarem också, nu vet jag vad man ska hålla utkik efter ;-)

    SvaraRadera
  10. En fotograf på språng - bra fångat!

    SvaraRadera
  11. ajaj, den axeln behandlas inte väl! Snygg bakgrund till fotokillen!

    SvaraRadera