Temalista

söndag 12 maj 2013

347. Välta (144 av 365)



7 kommentarer:

  1. Dessa naturkrafter... En jättefiffig tolkning tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Perfekt tolkning till temat! En riktig rotvälta!

    SvaraRadera
  3. Ja där ser man....du hann före. Min rotvälta är inplanerad i veckan. Så blött det är kring dina träd. Hoppas att det torkar upp.

    SvaraRadera
  4. väldigt vacker bild av en så vanlig företeelse! Bilden får sån lyser av isen!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild! Är innte på samma tanke, men mina rotvältor fotade jag inne i skogen i alldeles för starkt solljus och det syns knappt vad bilderna föreställer. Får göra ett nytt försök.

    SvaraRadera
  6. Jag har för många runt huset (Dagmar förra julen) och vill finna något annat! Härligt blött vi din välta!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Ingen rolig syn för skogsägaren. Min första tanke när jag såg temat var också rotvälta, men så sprang jag på älgtornet som låg omkull.

    SvaraRadera