Temalista

tisdag 7 maj 2013

7. April (139 av 365)



12 kommentarer:

  1. Vacker :) Och säkert ovanligare en den citronfjäril ja såg igår - men det var årets första (för min del) och den fick mig att le!

    SvaraRadera
  2. Så fint med den färgglada fjärilen mot den bruna marken. Än har jag inte sett nån fjäril men jag hoppas att det blir snart, nu när värmen har kommit.

    SvaraRadera
  3. Så vacker! Det är härligt när de övervintrade fjärilarna vaknar till liv.

    Roligt att ni fick mersmak av Ljusstråk! Jag är kanske inte rätt person att fråga om boende,åker oftast hem och sover och har lite dålig koll på övernattningsmöjligheter. Eldarna tänds kring Norasjön och syns bra inne i stan. Där finns ju vandrarhemmet i ett gammalt tåg. Det ser mysigt ut, men av kommentarerna på nätet framgår att det är trångt.

    SvaraRadera
  4. Så vackert med den färgstarka fjärilen :) Jättefint foto!

    SvaraRadera
  5. Vackert och snygg komposition.

    SvaraRadera
  6. Oj! Mäktig. Än har jag inte sett en endaste liten fjäril

    SvaraRadera
  7. Så grann den är, påfågelsögat, och den blir en fin kontrast med mot det vissna gräset och löven. Fin skärpa och komposition.

    SvaraRadera
  8. Jättefin bild. Jag har sett en massa nässelfjärilar idag på en varm vägg. Dock inga såna här.

    SvaraRadera
  9. Lyckades fånga en ett år ibland vita Rhododendron så det såg ut som en katt stack fram sitt huvud! De är härliga själv har jag bara sett Citronfjärilar fladdra förbi på min tur neråt landet i år!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  10. Den vackraste av fjärilar! Instämmer i det otroligt snygga med kontrasten mellan färgen och bakgrunden. Underbar! Ska gå på fjärilsjakt i sommar med kameran i högsta hugg.

    SvaraRadera
  11. Så vacker och härlig kontrast mot bakgrunden!

    SvaraRadera
  12. Åh den där bilden har du verkligen fått till med skärpan på rätt ställe. Väldigt snygg

    SvaraRadera