Temalista

fredag 18 januari 2013

302. Svart (18 av 365)



12 kommentarer:

  1. Svart kaviar! Fin förpackning :) Ha en riktigt bra fredag!

    SvaraRadera
  2. oj, den bilden gör mej nyfiken. Har du smakat och hur smakar det? Svart caviar....det låter lyx:=)

    SvaraRadera
  3. Svart kaviar? :) Cool tolkning där i snön!

    SvaraRadera
  4. Känns lyxigt!

    Angående din kommentar på min skuggbild så vill jag bara förtydliga att den bilden tillhör en annan fotoutmaning, vilket också framgår av rubriken och länken. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Mmm, lyxigt med svart kaviar en fredag som denna. Smart tolkning.

    SvaraRadera
  6. :-) Det var för några år sedan jag åt innehållet i burken så det är inte fredagsmyz. Har för mig att vi fick den av någon. Sedan har jag ätit det på en kryssning i Västindien, men jag måste säga att jag tycker det är överreklamerat. Löjrom är godare!

    SvaraRadera
  7. Mums, det där är gott - rostat bröd, gul hackad lök, kaviar och lite citron pressad över, yummie!
    Skoter har jag aldrig prövat att åka men det är flera av barnen på skolan som blir hämtade av sina föräldrar nu på skoter ... vi har massor av snö :) Jag håller mig till en varm och skön bil och på plogade vägar.

    Uppskattar verkligen dina besök och kommentarer, får lite dåligt samvete för att jag inte är lika duktig på att kommentera men ibland räcker inte tiden till. Den här helgen ska jag rätta matteböcker ... kul va?!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Smart tolkning av temat och snygg bild.

    SvaraRadera
  9. Riktig svart kaviar? Har jag aldrig varit närmare än så här. Färgad löjrom är det som brukar gälla hos oss.

    Såg ovan att du tycker löjrom är godare. Det är alltså lika bra att spara pengarna? ;)

    SvaraRadera
  10. Kul bild på Stören - verkar som om hon är förvånad att nån kom och tog rommen!

    SvaraRadera
  11. Kaviar är gott med lite majonnäs på en rostad macka och lite rödlök på toppen...
    Eller till bakad potatis...
    Har dock aldrig ätit sån här kaviar.
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  12. Skulle vara spännande att smaka, men man kanske bara blir besviken :)

    SvaraRadera