Temalista

söndag 13 januari 2013

294. Stjärna (13 av 365)


Min stjärnlykta vid entrén


17 kommentarer:

  1. God kväll :) Härligt gult sken mot det mörkblå! Dags att sova här i Göteborg alldeles strax :)

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker stjärna!
    Jag har plockat bort det mesta av julen men i köket hänger en stjärngardin och lyser så vackert och det ska den få håll på med ett tag till.

    SvaraRadera
  3. Härlig bild, påminner mig om att jag också har en sån stjärna men vart är den tro?

    SvaraRadera
  4. En fantastiskt fin stjärna och mysig bild med ljuset tänt. :)

    SvaraRadera
  5. :) Vi har samma välkomnande stjärna i våra entreer! :) Men när jag funderat på att fora stjärna har jag inte alls kommit på att jag har den. *S* Där ser man!
    Fint fotat!

    SvaraRadera
  6. Fin - jag har en som jag tror är lika din och jag tycker mycket om den :)

    SvaraRadera
  7. Jättevacker stjärna och ett mysigt foto!

    SvaraRadera
  8. Dom stjärnorna gillar jag, ger så varmt sken!

    SvaraRadera
  9. Vacker lykta som ger ett varmt välkomnande sken.

    SvaraRadera
  10. vilket härligt välkomnande sken det brann i den stjärnan.

    SvaraRadera
  11. Vad trevligt och välkomnande med din stjärna! Önskar jag bodde i eget litet hus eller kunde bo i kolonistugan även på vintern. Då skulle jag ha fullt med lyktor och ljus :) Blir lite tråkigt på balkongen som man inte ens ser mer än från köket.

    SvaraRadera
  12. En sådan stjärna har vi också, fast den hänger inte uppe... :)

    SvaraRadera
  13. Vackert och hemtrevligt. Här är en till som har en liknande stjärna som inte kom upp i år.

    SvaraRadera
  14. Nämen, en sådan där har jag också fast min är blå och nedparkad i en låda.

    SvaraRadera