Temalista

onsdag 30 januari 2013

299. Stängd (30 av 365)



15 kommentarer:

  1. Aj,aj.. Då får du inte åka utan vänta till April eller senare! ;)
    Om den är Grönan så sprang jag där 1 maj i min
    ungdomsår när jag kom till stan, en tradition.

    SvaraRadera
  2. Läskigt! Känns ganska skönt att den är stängd :D Underbar bild dock! Snygga färger!

    SvaraRadera
  3. Weii! Mitt öga vill att det ska vara en bergochdalbana! Den ser hur rolig ut som helst att åka :-)

    SvaraRadera
  4. För min del får den gärna vara stängd *ryser* men jag gillar bilden :)

    SvaraRadera
  5. Just nu känns det inte så lockande ändå att åka, så det gör inget att den är stängd.

    SvaraRadera
  6. För min del kan såna där karuseller vara stängda för gott. Jag mår illa bara jag tänker på att åka dem... ;) Jag gillar dock färgen. :)

    SvaraRadera
  7. Men snart är det öppet där igen. Tiden går ju så fort.

    SvaraRadera
  8. ALLT är läckert! Färger, perspektiv, idé . hurra! (ja, en kille stod på stranden och fiskade, när vi var ute på sista "kissahundenrundan".)

    SvaraRadera
  9. Ojdå, den attraktionen såg avancerad och ganska läskig ut. Bra och klurig bild.

    SvaraRadera
  10. Kan det vara Insane på Grönan? I så fall, jepp, den är INSANE! :)

    SvaraRadera
  11. Snygg bild med spännande vinklar och linjer.

    SvaraRadera