Temalista

lördag 12 januari 2013

078. Frost (12 av 365)




13 kommentarer:

  1. Burr här ser det kallt ut. Kanske lika kallt där inne som vi just nu har ute (-25°)

    SvaraRadera
  2. Så kallt det ser ut. Ute som inne! *ryser*
    Kallt men vackert!
    Sv: Handgjord kniv :) Liten. Bladet är nog inte mer än ca 3 cm!

    SvaraRadera
  3. Hua mej, där tar det tid att få det varmt och gosigt;)

    SvaraRadera
  4. Burr ser riktigt genomkallt ut men fotot är häftigt.

    SvaraRadera
  5. Fin bild, men hu, vad kallt det ser ut. Jag fryser!

    SvaraRadera
  6. Brrrr va det ser kallt ut.....Men otroligt vackert!!!

    Träffade en kompis igår kväll som frågade om jag skulle följa med och fota isrosor på hennes stugas fönster. Idag blev det inte för det har varit lite väl kallt. Men det blir nog på framtiden.

    SvaraRadera
  7. Oj det va ett igenfrostat fönster, undrar hur kallt det var därinne *hutter*

    SvaraRadera
  8. tur vi sitter härnere i solen och tittar på dina vackra vinterbilder! Rutorna fantastiskt vackra, vill gå fram och skriva något i frosten!

    SvaraRadera
  9. hej! såg du att kommentarerna var borta på mina inlägg? Har aldrig varit med om det förut, vad kan ha hänt? Som tur var kunde jag läsa dom på mailen! Keramiktallrikarna hänger utanför stor affär här på Algarve, som reklam, Sånt som gått sönder. Väldigt "indragande" när vi passerar m husbilen! det är nog ingen idé att stjäla något, de flesta har nån defekt!

    SvaraRadera
  10. Det är inte huset jag bor i när jag är på gården utan det gamla huset - mitt barndomshem som står tomt numera.

    SvaraRadera
  11. Hu! Kylig men fin bild :)

    SvaraRadera