Temalista

torsdag 19 december 2013

268. Sista (365 av 365)

Tänkte att min sista bild ska bli en av alla bilder som blivit "över" från mina fotorundor, men det är inte lätt att välja bara en.

Först ger jag er alla som kommenterat hos mig en ros som tack!
Hoppas vi ses i utmaningen nästa år - 365 bilder 2014.




Jag är väldigt förtjust i att fotografera olika fröställningar.




En kväll i höstas var himlen helt magisk! Jag klev ut på balkongen på vår villa och fångade denna vy. Ingen bildredigering är gjord - det gör jag å andra sidan aldrig.



Något som var väldigt roligt att fotografera var friflygande papegojor i Tullinge. Jag hann inte fotografera någon som flög - lokalen var alldeles för avlångt trång och det var många människor i vägen. Bilderna blev inte bra.

Du har kanske sett några bilder tidigare, men inte denna.


Vi ses - hej och tack för 2013!

God Jul och Gott Nytt År!

22 kommentarer:

  1. Ja, vi ses här nästa år igen! Jag laddar upp genom att läsa temalistan och fundera på om jag ska köpa en ny liten kamera. Ha en bra helg! Min adress 2014: www.elisabetsfoton2014.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Tack själv, det har varit kul att följa dig och dina fina bilder. Grattis till fullföljd utmaning. God Jul!

    SvaraRadera
  3. Tack för alla fina bilder och stort grattis till att du fullföljt utmaningen!

    SvaraRadera
  4. Det är till att vara färdig? Grattis till målgång :)
    Jag är också klar - egentligen - men mina foton tickar på dag för dag året ut!
    Tack själv för ett fint år - på så många fina sätt!
    God Jul!

    SvaraRadera
  5. Fina sista bilder. Skönt att vara klar. Grattis till att ha klarat ännu en utmaning. Jag har än några kvar, får nog ta och sätta fart här i helgen eller titta vad för bilder jag har på lager, så jag också blir klar snart.
    Även om jag inte kommer göra utmaningen nästa år så kommer jag nog titta in till några av er i alla fall.

    SvaraRadera
  6. Grattis. Tack för alla fina bilder du delat med dig av och för alla dina besök hos mig. Önskar dig en god jul. Så ses vi i januari

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till väl utförd utmaning! Och TACK för alla fina och inspirerande bilder och berättelser.
    Jag kommer inte hänga med på utmaningen 2014, men jag tittar säkert in hos mina gamla cybervänner och hejjar på.

    Önskar dig riktigt fina helger!

    SvaraRadera
  8. Grattis!!! Härligt att vara i mål :D Tack för inspiration, inte bara till att fotografera, utan också för inspiration till resmål! Ha en riktigt fin jul, så ses vi nästa år :) Kram!

    SvaraRadera
  9. Härligt collage i årets sista inlägg. Grattis till målgång och vi ses nästa år. Jag vill önska dej en god jul och ett gott nytt år.

    SvaraRadera
  10. Grattis till slutförd utmaning! Jag önskar även dig en god jul och ett gott nytt år:) Vill också säga att alla fotona är fina, jag älskar de första rosorna, passar fint in på sista:-)

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till målgången. Väl utförd utmaning, fina, finurliga och roliga bilder av varierat motiv under året. God jul och gott nytt år! Vi hörs och ses nästa år.

    SvaraRadera
  12. Så du har redan gått i mål? Jag kommer att dra ut lite mer på det men däremot kommer jag inte att vara med under 2014. Jag är övertygad om att vi kommer att stöta på varandra någonstans ändå under året. Tack för trevligt och inspirerande sällskap i 2013 års utmaning av 365 och god jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
  13. Vill bara önska dig en riktigt God Jul🎅

    SvaraRadera
  14. Passar på att önska dig en riktigt God Jul.

    SvaraRadera
  15. Du har kommit i mål, Grattis! Bilden på papegojan bara älskar jag. God fortsättning på julen!

    SvaraRadera
  16. Så vacker avslutning! Grattis till målgången och god fortsättning och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  17. härliga slutbilder! Grattis, förstår nu att du fick en fridfull jul! Har varit så kul att följa din bildsvit! Vi hörs! Kram och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder som avslutning. Skönt att ha klarat hela årets bilder, förstår jag. Jag har ju några kvar, men ska klara det.
    Gott Nytt År önskar jag dig.

    SvaraRadera
  19. Grattis till målgång!
    Men i ditt fall tvivlade jag inte, eftersom du är en så flitig (och duktig) fotograf.
    Jag provar nog ett år till, det här var ju mitt första år.

    SvaraRadera
  20. Tack för alla fina bilder du bjudit på under året. Det har varit roligt att följa dig. Gott slut och Gott nytt fotoår.

    SvaraRadera
  21. Grattis till väl utförd utmaning! :)

    SvaraRadera
  22. Det är länge sedan jag såg dig på bloggen så nu vill jag passa på att önska dig ETT GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera