Temalista

söndag 10 mars 2013

241. Prickig (69 av 365)


Ser du fågeln?


15 kommentarer:

  1. du har så roiga gissningslekar! det är mycket man kan se i blomman, men jag häpnar, som alltid över den otroliga skönheten i växternas skapelser!

    SvaraRadera
  2. Ja, faktiskt :) så läckert! :D

    SvaraRadera
  3. Underbar bild! Vacker orkidée i vackert ljus. Fågeln ser jag inte...hmm..får kika lite till :)

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det fascinerande med den lilla fågeln i orkidén. Vacker variant på orkidé med alla prickar.

    SvaraRadera
  5. En duva, visst? En fint prickig orkidé i vilket fall som och en mycket snygg komposition.

    SvaraRadera
  6. En mycket vacker bild och visst ser man en fågel!

    SvaraRadera
  7. Väldigt fint, och visst ser jag fågeln!

    SvaraRadera
  8. Visst ser jag fågeln, för första gången - har aldrig sett den förut. Nu kommer jag att se fåglar i alla orkidéer lång tid framöver vare sig de är prickiga eller inte. :D

    SvaraRadera
  9. Var tvungen att titta en stund, men sen såg jag :) Vacker bild!

    SvaraRadera
  10. Fin fågel. Erkänner att den hade jag nog inte sett utan hjälp.

    SvaraRadera
  11. Nu ser jag den! Åh, så fin! Tog ett dygn, innan jag fokuserade på rätt ställe :D

    SvaraRadera
  12. Japp! Vackert är det. Tittar alltid efter fågeln i orkidéer. Jättefin bild!

    SvaraRadera
  13. Kanske jag ser den... men är inte riktigt säker

    SvaraRadera
  14. Väldigt vacker...och jag tror jag ser fågeln.

    SvaraRadera